preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dragutina Tadijanovića Vukovar

Login
e-Skole

e-Dnevnik

Energetska obnova



Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 4. 2016.

Ukupno: 296089
Ovaj mjesec: 3606
Ovaj tjedan: 478
Danas: 7
Drugi dom

Naš YouTube kanal

Sigurni internet

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
22. travnja: Dan s darovitim učenicima
Autor: Darko Tufekčić, 22. 4. 2016.

Dan darovite djece u školama se obilježava 22. travnja svake godine. To je izvrsna prilika da se svi prisjetimo važnosti podrške ovoj skupini djece s posebnim obrazovnim potrebama. Darovitost predstavlja takav sklop osobina koji djetetu omogućuju izvrsno, natprosječno postignuće u nekom području ili u više područja. Glavne karakteristike osobnosti darovitog djeteta su natprosječne sposobnosti, razvijeno kreativno mišljenje i izražen interes za neko područje. Kako bi se dječiji potencijali razvijali važno je prepoznati ih u ranoj dobi i osnaživati ih u njihovu razvoju. Veliku ulogu u poticanju darovitosti imaju roditelji, učitelji i odgajatelji. Iznimno je važno da odrasli koji sudjeluju u odgoju djece budu svjesni važnosti svoje uloge te da se potrude kako bi djeca imala što bolje uvjete za razvoj, što bolje prilike kako bi se njihove sposobnosti i vještine razvile u potpunosti.


U našoj školi svake godine školski psiholog u suradnji s učiteljima provodi identifikaciju darovitih učenika. Također, svake godine u drugom polugodištu darovitoj djeci omogućeno je sudjelovanje u radionicama u kojima rješavaju logičke probleme, traže kreativna rješenja problema, uvježbavaju vlastite prezentacijske vještine, razvijaju interese za određena područja te povećavaju svoja znanja.

Zadaci i igre u kojima sudjeluju učenici: matematičko - logički zadaci i mozgalice; igre asocijacija; igre za poticanje razvijanja rječnika; vježbe uočavanja detalja; slaganje određenog predmeta od zadanih elemenata; slaganje što većeg broja predmeta od zadanih elemenata; igra osmišljavanja novog predmeta nasumičnim izlačenjem imenice i pridjeva, „Za što se sve može upotrijebiti…“; „Što bi bilo kada bi…“; stvaranje slike ili priče na osnovu zadanog elementa; traženje što većeg broja kreativnih rješenja na zadani problem itd.

Osim toga, svako dijete tijekom ciklusa radionica bira određenu temu koja odražava njegove interese, postavlja što veći broj pitanja iz područja odabrane teme, traži odgovore na pitanja samostalno istražujući literaturu, prikuplja materijale, osmišlja i uvježbava prezentaciju te prezentira svoju temu pred učenicima svog razreda. 

Ovakav način rada veliki je izvor zadovoljstva te donosi pregršt prilika za učenje svim sudionicaima grupe – kako učenicima tako i učiteljima.  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
22. travnja: Dan s darovitim učenicima
Autor: Darko Tufekčić, 22. 4. 2016.

Dan darovite djece u školama se obilježava 22. travnja svake godine. To je izvrsna prilika da se svi prisjetimo važnosti podrške ovoj skupini djece s posebnim obrazovnim potrebama. Darovitost predstavlja takav sklop osobina koji djetetu omogućuju izvrsno, natprosječno postignuće u nekom području ili u više područja. Glavne karakteristike osobnosti darovitog djeteta su natprosječne sposobnosti, razvijeno kreativno mišljenje i izražen interes za neko područje. Kako bi se dječiji potencijali razvijali važno je prepoznati ih u ranoj dobi i osnaživati ih u njihovu razvoju. Veliku ulogu u poticanju darovitosti imaju roditelji, učitelji i odgajatelji. Iznimno je važno da odrasli koji sudjeluju u odgoju djece budu svjesni važnosti svoje uloge te da se potrude kako bi djeca imala što bolje uvjete za razvoj, što bolje prilike kako bi se njihove sposobnosti i vještine razvile u potpunosti.


U našoj školi svake godine školski psiholog u suradnji s učiteljima provodi identifikaciju darovitih učenika. Također, svake godine u drugom polugodištu darovitoj djeci omogućeno je sudjelovanje u radionicama u kojima rješavaju logičke probleme, traže kreativna rješenja problema, uvježbavaju vlastite prezentacijske vještine, razvijaju interese za određena područja te povećavaju svoja znanja.

Zadaci i igre u kojima sudjeluju učenici: matematičko - logički zadaci i mozgalice; igre asocijacija; igre za poticanje razvijanja rječnika; vježbe uočavanja detalja; slaganje određenog predmeta od zadanih elemenata; slaganje što većeg broja predmeta od zadanih elemenata; igra osmišljavanja novog predmeta nasumičnim izlačenjem imenice i pridjeva, „Za što se sve može upotrijebiti…“; „Što bi bilo kada bi…“; stvaranje slike ili priče na osnovu zadanog elementa; traženje što većeg broja kreativnih rješenja na zadani problem itd.

Osim toga, svako dijete tijekom ciklusa radionica bira određenu temu koja odražava njegove interese, postavlja što veći broj pitanja iz područja odabrane teme, traži odgovore na pitanja samostalno istražujući literaturu, prikuplja materijale, osmišlja i uvježbava prezentaciju te prezentira svoju temu pred učenicima svog razreda. 

Ovakav način rada veliki je izvor zadovoljstva te donosi pregršt prilika za učenje svim sudionicaima grupe – kako učenicima tako i učiteljima.  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju